duminică, 20 iulie 2014

Sampon Rene Furterer anti matreata

O sa va intrebati desigur:alta postare despre sampoane? Nu s-a saturat fata asta sa tot incerce  atatea sampoane ? Cum alte fete sunt pasionate de make up sau de produse destinate ingrijirii tenului, eu am o "problema"  cu ingrijirea parului.Daca o sa-mi rasfoiti blogul o sa gasiti nenumarate postari legate de ingrijirea parului, si incercarea diverselor produse pentru el.

Raspunsul este simplu: Nu! Si nu pentru ca imi doresc mereu sa incerc ceva nou, ci pentru ca nu am gasit samponul ideal pentru mine.Desi , recunosc ca atunci cand se lanseaza un produs nou , sau citesc multe pareri bune despre el, sunt tentata sa-l cumpar , desi imi prieste alt sampon deja.
Poate e o greseala, dar asa suntem noi femeile. mult prea nehotarate.

Nu stiu daca mai retineti , dar am un par destul de dificil.Vopsit, cu varfuri uscate si scalp gras predispus la matreata.Parul ideal, nu? Daca natura nu m-a inzestrat cu un par normal , eventual si ondulat, ce pot face? Trebuie sa lucrez pentru a-l face sa fie cat de cat pe placul meu.


Si fiind vara, parul , pe langa ca este el asa pretentios, se si ingrasa mai repede.Mai experimentez diverse coafuri care necesita spuma de par, sau fixativ si dezastrul e aproape!!

Daca inainte reuseam sa-l  spal la 3-4 zile, acum la 2 zile maxim trebuie spalat.Nu stiu cate de ok este pentru firul de par, caci am citit mai multe articole pe aceasta tema si parerile sunt impartite:Unii spun ca trebuie sa il spalam la interval de 3 zile minim, pe cand altii sustin ca este necesar spalarea lui atunci cand il simtim gras, si ca si-a pierdut din stralucire.

Nu mai stii pe cine sa crezi, dar eu consider ca trebuie spalat la nevoie. Nu ma vad umbland cu el lipit de cap, doar in ideea ca asa zic unii, sa nu-l deshidratez!!


Asa ca am zis sa mai fac o incercare cu inca un sampon, poate , poate va corespunde nevoilor mele.

Samponul  anti  matreata Rene Furterer  parea sa fie solutia  problemelor mele legate de podoaba capilara.Este indicat pentru scalp gras cu matreata, asa cum este scalpul meu.
Trebuie sa fiti foarte atente atunci cand va alegeti samponul sa fie pentru nevoile parului vostru, in caz contrar mai mult rau va poate face.
Astfel ca daca o sa va uitati pe site veti gasi si samponul pentru matreata uscata,pentru cele care se confrunta cu aceasta problema.

Pretul sau a fost de 47 ron la gramaj de 150 ml, un pic cam scump fata de alte produse profesionale pentru par.Oscilam atunci cand am plasat comanda intre Wella , L'Oreal si acest sampon .Dar am ales acest produs tocmai in ideea de a inlatura problema matretii, care in anotimpul calduros revine.Oricum, de cate ori  accesam site-ul, de atatea ori parca imi facea cu  ochiul alt produs, si altul, si altul...si tot asa.

Din graba nu am vazut ca face parte din categoria produselor dermocosmetice a brandului Pierre Fabre, brand a carui produse le-am tot testat si nu au avut efectul scontat asupra parului meu.Dar deja primit samponul, ce era sa mai fac? Doar , doar o sa se intample o minune si va fi ok pentru mine.

Coletul a ajuns foarte repede, produsele intacte( o sa va povestesc intr-un articol viitor ce bunatati am mai comandat de data  aceasta),si gata sa fie puse la treaba.



Zis si facut! Am  utilizat samponul cam 2 saptamani- atat le dau eu sansa sampoanelor sa imi demonstreze ce pot  face si daca sunt ok pentru parul meu.Nu rezist mai mult, daca vad ca nu e bun si imi creeaza matreata.

La prima utilizare mi-a placut: miros fresh, usor mentolat , cum am observat ca sunt majoritatea sampoanelor anti matreata.
Face suficienta spuma, se dozeaza putin produs , totul era ok.
Dar dupa ce am aplicat produsul de 2 ori si apoi am clatit , parul meu a ramas foarte aspru, fiind necesar balsamul.Cu acest aspect nu prea ma impac eu la acest sampon, dar am observat ca si  la alte produse anti matreata  am patit asa.
Dar cred ca trebuie facut acest compromis :majoritatea sampoanelor care trateaza problema matretii, fie ea grasa sau uscata, au ingrediente care purifica si curata firul de par  mai pregnante decat cele pe care le gasiti in sampoanele pentru par vopsit de exemplu, ceea ce e si normal.


Mi-a uscat firul de par destul de tare, diferit fata de alte sampoane antimatreata folosite pana acum, cred ca ceva din ingredientele lui a produs acest lucru.

Dar as fi facut acest compromis daca si rezultatul final- matreata- ar fi fost eliminata.
Si nu a fost sa fie asa,si l-am abandonat momentan in dulapiorul din baie, deci continui sa gasesc samponul ideal pentru mine.
Poate altor persoane le este bun acest sampon, aceasta a fost strict experienta mea cu el.

Tura viitoare cred ca voi fi mai atenta si voi alege un produs profesional , desi sperantele mele de a gasi un produs bun pentru problemele mele, tind sa se naruiasca.

Voi cu ce produse antimatreata va intelegeti cel mai bine?Aveti probleme mai ales vara cu podoaba capilara?




Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!