joi, 30 ianuarie 2014

Solutia minune pentru caderea parului

Caderea parului se afla pe lista problemelor cu care se confrunta foarte multe persoane, atat femei cat si barbati. Ea poate avea o serie de cauze, atat externe organismului, cat si interne, iar netratata la timp poate avea consecinte grave atat din punct de vedere fizic, cat si psihic.

Eu am cumparat spray-ul de la Gerovital in speranta ca va stopa caderea parului.


Iata descrierea oficiala:

"Actiune: Principiile active de baza ale serului sunt Procapilul, care impiedica atrofierea foliculilor pilosi si stimuleaza cresterea activa a firelor de par si Biocapigenul, care regleaza secretia glandelor de la nivelul scalpului pentru cresterea sanatoasa a parului.

Aplicare: Pe parul umed, proaspat spalat cu Samponul Anticadere, aplicati serul cat mai la radacina si masati bine 2-3 minute. Nu se clateste!

Efect: Complexele bioactive proprii acestor produse - Procapil si Biocapigen actioneaza sinergic pentru eliminarea cauzelor care atrofiaza radacina firului si inhiba formarea de noi foliculi pilosi. Prin imbunatatirea metabolismului celular se activeaza cresterea parului si se intareste si radacina firelor existente.

Recomandare: Pentru tratament intensiv se va utiliza de 2-3 ori pe saptamana, timp de 6 saptamani.

Continut: 100 ml"




L-am aplicat de 4 ori in decurs de vreo 2 saptamani si deja s-au vazut efectele!!

Nu imi mai cadea parul! Si chiar am fost uimita de rezultate, deoarece alte produse promiteau ceva si rezultatele nu erau  pe masura asteptarilor.

Pretul e de 13 ron, mai mult  decat acceptabil pentru 100ml.
Avand in vedere ca e sub forma de spray se aplica foarte putin produs  si e si usor de utilizat.

Ati folosit acest produs?
Vi-l recomand ! Chiar da rezultate!

13 comentarii:

  1. Sa stii ca o sa-l cumpar, atat eu cat si sotul meu ne confruntam cu caderea parului. La pretul asta, merita incercat. Multumesc de pont:)

    http://www.beautybellenotes.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit doar samponul dar nu am scapat de problema.

    Review aici: http://produsetestate.blogspot.ro/2014/01/tratament-sampon-anticadere-parului-de.html#.UuoIkvv_2qI

    La acel post este un comentariu de la Farmec.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru recomandare! Ne bucuram ca ti-a facut bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc că nu am probleme cu căderea părului în perioada asta, dar... am notat produsul, e bine de ştiut. Îţi mulţumim pentru review, Irina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mare drag! mai bine sa nu ai nevoie, dar daca vei avea vreodata stii ce poti incerca! te pup

      Ștergere
  5. si eu am incercat samponul, dar nu m-a convins. dar daca sprayul e solutia...voi fi cea mai fericita!
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com (te astept si pe la mine, si poate ne urmarim reciproc, daca doresti)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am incercat samponul si tratamentul de la aceasta firma, insa pentru par gras, mai exact pentru controlul de sebum, insa nu au avut nici un efect.Am sa tin minte, recomandarea ta, pentru caderea parului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma tenta si pe mine sa incerc gama pt par gras..dar mi-am rezolvat problema matretii si acum vad ca imi e ok cu samponul pe care il folosesc

      dar vreau sprayul pentru protectie termica sa il incerc de la ei

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!