joi, 3 octombrie 2013

Love & Hate Moroccanoil sampon

Am tot citit, m-am tot gandit si am decis: Trebuie sa imi cumpar acest sampon!Am citit pe blogul Andreei despre el, la fel si DarLyst il lauda, si e in topul preferatelor si al Ioanei Dumitrache.






"Moroccanoil Sampon Extra Volume este  pentru toate tipurile de par cu sistemul de protectie al culorii imbunatatit cu ulei de argan. Nu contine sulfati, fosfati, parabeni."

Pe lista de ingrediente se afla totusi parfumul, dar cred ca acesta apare mai pe toate listele produselor cosmetice.

Ofera volum fara a incarca parul, e potrivit pentru persoanele cu parul fin, fragil sau cele cu scalpul gras. Contine ulei de argan si cheratina reparatoare.

Este produs in Israel.



Am mers  in Salonul Donna Carina din Iasi si am achizitionat samponul Moroccanoil pentru volum la pretul de 107 ron.

Il gasisem si pe net dar la preturi mai mari.

Aveam de ales intre el si cel pentru par gras, dar doamna amabila din salon mi-a recomandat cel pentru volum, caci  eu avand parul cu tendinta de ingrasare, samponul pentru par gras mi l-ar putea  agresa mai mult .
Si cel pentru volum ajuta la eliminarea sebumuului si in plus confera volum parului.




L-am si pus la treaba acasa.Face multa spuma si e nevoie de ffff putin produs. Eu obisnuita sa pun cantitati mari de sampon ca sa simt ca isi face treaba, acum  am fost mirata ce putin am folosit.

Am utilizat si balsam dupa fiindca simteam nevoia. Pe viitor voi cumpara si balsamul, ca sa faca echipa completa.
Momentan folosesc balsamul de la Klorane cu lapte de ovaz.
Nu am coafat parul, l-am lasat sa se usuce natural si am fost uimita de cat de frumos lucea, si se aseza. Am un par moale care nu se prea aseaza cum as vrea eu. Si acum la inceput de toamna imi si cade mai mult, cred ca se regenereaza......Asa ca nu-l mai stresez si eu coafandu-l cu peria, sa aibe si el o forma, ci il las natural sa se usuce. De obicei il port prins in coada, dar acum chiar mi-a placut sa il las desfacut, si sa ma bucur de frumusetea lui.

Si ca prin minune, la 4 zile de cand l-am spalat arata la fel de stralucitor, gata de a fi coafat oricand. Nu mi-a provocat matreata sau ingrasarea parului.
Mentionez ca eu la 2 zile il spalam, ca se ingrasa imediat.

Dupa vreo 3 utilizari in schimb observ ca iar imi apare matreata uscata...deci momentan imi place cum lasa parul : moale, stralucitor, se aranjeaza mai usor... nu agreez partea cu matreata.

 Poate nu e vina samponului si am zis o perioada sa incerc samponul Desert Essence care imi pria, si ma scapa de matreata si sa incerc si noul sampon dermocosmetice Sensinol de la Ducray, apoi sa revin la Moroccanoil, ca doar nu am dat 100 ron degeaba pe el.


Ce m-a mirat a fost ca scrie si in limba romana pe sticla. Nu eticheta lipita cu traducerea, ci scrie efectiv in romana.Daca el e produs in Israel, scriu ei si in romana? Se distribuie doar in Romania anumite loturi?
Daca stie cineva sa ma lumineze si pe mine.

Acum vreau sa imi cumpar si uleiul : mai ales ca l-am gasit la 67 ron .25 ml


"Moroccanoil Uleiul tratament pentru toate tipurile de par.

O formula unica, bogata in ulei de argan antioxidant, care este absorbit instantaneu de par, intensificand imediat capacitatea de manevrare, sporeste considerabil stralucirea si produce o hidratare de lunga durata, fara a incarca sau "uleia" parul.

Instructiuni de utilizare:
Aplicati o cantitate mica in palma apoi distribuiti uniform pe tot parul, umed sau uscat. Coafati ca de obicei."
 Am pozat parul la o zi dupa ce m-am spalat cu samponul Moroccanoil si inca isi mentine luciul.


























 Am pozat si toate produsele Moroccanoil si descrierea lor + instructiuni de folosire, toate acestea fiind in pliantul primit.



Voi ati cumpara aceste produse?



NU UITATI DE BLOGSALE...PRODUSE NOI INCARCATE

21 de comentarii:

  1. Am tot auzit despre produsele Maroccanoil, numai de bine :)
    Eu folosesc Tresemme atat samponul cat si balsamul (care au facut amandoua 35 de lei) si keratina lichida Anian, de la care am observat ca am ditamai volumul :)
    Pupicei.
    Te invit pe la mine :
    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. folosesc de la tresemme balsamul pt volum..am si scris review despre el. e super!~.dar keratina nu mi-a dat volum deloc

      Ștergere
  2. mie mi se par cam scumpicele :D


    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da , sunt cam scumpe!! de asta am si zis ca ar trebui sa fie super..dar vad ca difera in functie de tipul de par

      Ștergere
  3. Eu nu am gasit inca samponul care sa imi priasca.Cu toate am acea relatie hate-love.O perioada mi se par wow,apoi ba imi uscuca scalpul,ba imi provoaca matreata sau imi usuca firul de par.Mi se pare destul de scump acest sampon,daca as sti ca e "the one" poate ca as face un efort si l-as cumpara,insa asa...pe neincercate nu m-as risca. :D In schimb ma tenteaza uleiul de par,de el chiar am auzit numai pareri bune. :*

    http://printre-oje-si-sclipici.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce sampon folosesti acum?
      asta e ca e la risc pt fiecare

      uleiul l-as lua si eu..ca macar ala matreata nu imi face sigur,. ca nu dau la radacina

      Ștergere
  4. Cred ca mi-ar fi si mie bun.Am un par subtire, fragil, fara volum, care se ingrasa la doua zile, cu scalp cu tendinta de ingrasare.La fel ca si al tau, cade, mai ales toamna, iar de luciu, stralucire si aspect de par sanatos, nici nu mai pomenesc.100 ron cam mult, dar daca ma scapa de probleme, merita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da e pe risc..eu am riscat.. la inceput a fost ok dar daca imi face matreata..... parul il lasa super moale si fain la varfuri

      Ștergere
  5. Clar ca nu se incadreaza in bugetul meu pentru sampon, dar imi plac mult sampoanele cu ulei de argan. Mi se par ca imi lasa parul moale, hidratat si ma fac sa-mi mangai toata ziua coama :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai ieftin e samponul de la farmec tot cu ulei de argan...pe la plafare se gaseste! l-as incerca si eu

      Ștergere
    2. Eu am folosit si cel de la Avon cu ulei de argan, paralel cu serul cu ulei de argan. Si inca un bonus, samponul m-a scapat de matreata. Pe cel de la Farmec l-am vazut de multe ori, cu siguranta va fi al meu candva.

      Ștergere
  6. cred ca mi-ar trebui si mie unul dasta.

    as aprecia daca ai da un clik pe cuvantul "sheinside" din aceasta postare: http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/09/sweaters-from-sheinside.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare o investiţie bună! Deşi nu cred că aş da prea repede peste 100 lei pentru a-l lua. Îţi mulţumim, Irina. Voi ţine cont de postarea ta, iar dacă mi-l voi lua, îţi spun :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pare o investiţie bună! Deşi nu cred că aş da prea repede peste 100 lei pentru a-l lua. Îţi mulţumim, Irina. Voi ţine cont de postarea ta, iar dacă mi-l voi lua, îţi spun :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu chiar am crezut in minuni de am dat 100 ron pe el!!
      chiar sa imi spui ce efecte are la tine

      Ștergere
  9. Draga mea, vad ca ai ajuns si tu la aceeasi concluzie ca si mine in privinta acestui sampon. Si mie imi place cum lasa parul , ca nu se mai ingrasa asa repede, dar cu matreata nu ma impac deloc!
    Camelia
    http://www.beautystory.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. Merita investit intr-un produs bun insa partea cu matreata nu imi place deloc , cunosc bine situatia .

    RăspundețiȘtergere
  11. Produsele se gasesc cam in toata Europa. Oricum e un produs bun, desi e costisitor ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nice article! Good Tips! I also use the Morrocan oil products I have also an article about Morrocanoil I invite you to visit my blog to share with you also my experience with Moroocanoil brand! http://www.comanmihaela.com/damage-control-one-word-morrocanoil/

    RăspundețiȘtergere
  13. E top!! Eu il folosesc acum pe cel Repair (parul are nevoie de hidratare si reparare) si sunt foarte multumita. Clar, pretul e piperat, dar pe masura, face toti banii. E cu siguranta un produs de nota 10.
    Eu personal il iau la un pret foarte bun de pe https://www.glemis.ro/sampon-reparator-hidratant-moisture-repair-shampoo-moroccanoil-500-ml .

    Va imbratisez!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!