miercuri, 27 martie 2013

ZORILESTORE CAUTA AMBASADOR - SI TESTAM PAPUCEI DIN NOU

Buna ziua!! La inceput de primavara...timida ce e drept aduc o veste buna!!

  ZorileStore ne invita din nou la testat,sandale si papuci,ba chiar si adidasi. ;)
 Ba chiar se cauta si un ambasador! Marele castigator va fi ales de un juriu din 10 bloggeri finalisti,pe data de 26 Aprilie 2013!

  Ok,stiti ca am avut o experienta destul de placuta anul trecut cu cei de la ZorileStore,cand am testat o pereche de sandale,pe care,drept sa va spun,abia astept sa se incalzeasca sa le scot la purtare,pentru ca sunt foarte bune si rezistente.

Am primit si anul trecut o pereche de saboti cu care abia astept sa merg si vara aceasta, fiind foarte rezistenti!


Superbi sunt  acesti slapi, foarte potriviti pentru o vara incendiara cum se preconizeaza.
Sunt sigura ca sunt foarte comozi, cum sunt de altfel toate perechile de papuci de pe acest site.Mi-a placut ca au talpa moale. sunt usori cum par ei in poza, iar culoarea imi place la nebunie!!!




Papucii Ritmos Thong FEM aduc un aspect estetic oricarei vestimentatii de sezon. Acestia sunt fabricati in totalitate din PVC, material ce ofera confort, rezistenta si flexibilitate in timpul mersului. Detaliile inflorate, specifice papucilor Ipanema, dau un plus de feminitate si sic iar talpa joasa asigura o aderenta excelenta si un plus de stabilitate. Ritmos Thong FEM sunt exact ceea ce cautati!



De data aceasta voi alege acesti balerini. Sunt numai buni pentru zilele lungi de primavara in care ma voi plimba alaturi de familia mea in parc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!