vineri, 31 august 2012

Reviste de septembrie + cadouri



Nu pot rezista revistelor care au si un cadou!!Desi nu am neaparata nevoie de acel produs,este o strategie de marketing care ,cu mine cel  putin,nu da gres!!!

Asa ca mi-am achitionat revistele  Beau Monde,alaturi de intaritorul L'oreal si revista Femeia cu deodorantul Garnier Mineral.







 Am mai avut deodorant Garnier,asa ca imi este in continuare prielnic.

Pe de o parte aveam nevoie de ambele produse,caci deodorantul se termina si intaritor nu am avut niciodata de la L'oreal.



Si am zis,hai sa incerc,poate da rezultate acest intaritor.

Si imi place deoarece:

  •   are 9 ml 
  •  e produs in Franta( poate toate produsele lor acolo sunt produse,dar eu am cumparat multe de-a lor asa ca nu imi pot da cu parerea).
  •  se usuca repede pe unghie
Acum sa vedem daca da si roade..

Voi ati folosit intaritor L'oreal?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!