vineri, 9 decembrie 2016

O noua dezamagire- Sampon Yves Rocher anti cadere

Folosisem samponul Anticadere de la Yves Rocher si speram  sa fie pe placul parului meu, dar se pare ca nu a fost asa. Mi-a provocat matreata, si in plus nici o ameliorare a caderului parului nu am vazut.
Tot vitaminele pentru par si o alimentatie sanatoasa au fost cheia succesului pentru a stopa caderea parului!!

Dar sa revenim la acest sampon:

  • Nu e prea scump-am dat vreo 15 ron pe 300 ml
  • Face destula spuma
  • Are o consistenta cremoasa, alba.
  • Mi-a provocat matreata si cu siguranta nu il voi recumpara
  • Are un miros de plante, placut
  • Nu are silicon,coloranti sau parabeni- ceea ce e un plus.
Pe viitor nu il voi recumpara!



Un comentariu:

  1. nu am folosit acest sampon in schim geluril de dus sunt acceptabile si au sortimnte fel de fel

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!