miercuri, 14 decembrie 2016

Sampon Pura Natura pentru par gras cu matreata


De curand un nou sampon, care  a intrat in rutina mea zilnica. Confruntandu-ma cu matreata si parul care se ingrasa repede, am ales acest sampon luat de la plafar, cu ingrediente naturale.

Este produs in Italia si are 250 ml. A costat 16 ron, si cum l-am adus acasa , l-am si pus la treaba.
Ma asteptam sa nu faca multa spuma, dar m-am inselat! Curata  foarte bine parul, si face multa spuma, ceea ce e pe placul meu.

Vine intr-un flacon de plastic usor de dozat.



Era destul de greu sa gasesc un sampon care sa trateze matreata dar sa fie in acelasi timp si bun pentru ingrasarea parului, asa ca acesta mi-a satisfacut dorintele.

Am vazut si varianta pentru par uscat, daca sunt dintre voi fete care se confrunta cu matreata, dar au parul uscat, nu gras ca al meu.

Este o gama recent introdusa la noi pe piata, eu una nu am mai vazut produse de-ale lor. Am vazut ca au multe sortimente de sampoane, geluri de dus, creme de fata.

Toate fiind prietenoase cu mediul inconjurator, fara silicon, parabeni, iar sticlutele din plastic sunt biodegradabile.



Samponul este de culoare verde , transparent, si face destula spuma. Are miros floral, fresh, si ce imi place cel mai mult este ca da volum parului!!

L-am folosit si fara a aplica balsam si am observat ca nu se  piaptana foarte greu parul, deci e ok si din acest punct de vedere, desi mie imi place sa aplic balsam la fiecare spalare.

Doar ca a pierdut lupta cu matreata, si desi l-am folosit cam de 3 ori , nu ma risc sa il utilizez in continuare in ideea ca va combate matreata, cand el mai mult o produce!

Imi este invatatura de minte , ca pentur parul meu, sampoanele din magazinele naturiste nu sunt bune deloc!! Imi provoaca matreata si  apoi air ma chinui sa scap de ea!

Revin la produsele din farmacii sau comert, vechiul Head&Shoulders a fost pus iar la treaba!!!

Un comentariu:

  1. nu stiu daca o fi adevarat sau nu (nici eu nu am rabdare pe termen lung), dar imi spunea o tipa ca pentru a vedea efecte la produsele naturiste trebuie folosite pe termen lung , adica abia dupa 2-3 flacoane apar rezultate .Si eu am pb cu matreata, am cumparat un sampon destul de scump , peste 70 lei, naturist si am observat ca dupa cateva utilizari matreata ”se inmultea” in loc sa dispara. I-am spus tipei ce am observat si a zis ca e nevoie de timp si utilizare indelungata pt ca fiind 100% eco actioneaza mai incet dar cu efecte sigure si de durata. Repet, nu stiu daca asa o fi , ca nu ma puteam suporta cu matreata si am trecut la c”chimicaleȚ (desi n am descoperit inca samponul care sa faca matreata sa dispara....inca il caut).

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!