vineri, 30 decembrie 2016

Perie Remington Frizz Therapy

Aveam peria de la Label M. profesionala pe care o cumparasem mai demult de pe Aoro,si ma impacam bine cu ea.


Dar, vazand la serviciu numeroase perii  infuzate cu Keratina care promit sa te scape de stresul electrizarii firului de par, mi s-a starnit interesul pentru ele.

 Si am gasit o perie de la Remington la oferta , cu 10 ron si nu am putut rezista tentatiei de a o cumpara- desi aveam o perie destul de ok.

Ma gandeam ca treaba asta cu infuzatul e doar de marketing, dar am observat ca m-am inselat!!
Iata ce am gasit pe internet despre ea:



"Perfecta pentru indreptarea parului, peria lata Frizz Therapy reduce dramatic efectul electro-static folosita impreuna cu aparatul de indreptat parul Frizz Therapy.

Diametrul bazei de 85 mm Peri din nylon cu infuzie de micro conditionare pentru efect anti static Cap din ceramica si turmalin pentru uscare rapida Tehnologie pentru efect anti static Maner vopsit din lemn ".


Am folosit-o si ma declar fan!!! Am pus deoparte peria veche ,si am pus peria noua la loc de cinste in baia mea, pentru a o folosi de fiecare data cand am nevoie. Imi place ca e mai lata decat peria mea veche , si parul se piaptana mult mai repede .

Va recomand sa incercati acest tip de perie, sau oricare din categoria Frizz Therapy de la Remington!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!