vineri, 16 decembrie 2016

Sampon Retetele bunicii Agafia pentru par gras



Am cumparat de curand de la plafar un nou sampon: Pentru par gras de la Retetele Bunicii Agafia! Cum scrie mai mult in rusa, am  apreciat ca au aplicat o eticheta cu traducerea in limba romana, sa putem intelege si noi despre ce este vorba.
Am  tot cautat un sampon care sa previna ingrasarea asa de rapida a parului, si am decis ca acesta ar trebui sa fie ok.
Nu este prea scump, undeva la 14 ron parca a costat, si  se gaseste in orice plafar.

Folosindu-l, nu am observat o imbunatatire a ingrasarii firului de apr, in schimb a reaparut matreata...asa ca l-am pus deoparte pe lista sampoanelor care nu imi priesc.

Pe viitor nu il voi recumpara!!

Un comentariu:

  1. nici nu stiam de un asemenea produs desi si eu uncer sampoane pentru ca am probleme cu ingrasatul parului si matreata

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!