marți, 6 septembrie 2016

Toamna cu iz de copilarie

Desi iubesc cel mai mult vara, anotimpul de toamna incepe sa imi placa in egala masura. Sa va zic si de ce:




  • Iubesc adierea vantului si caderea usoara a frunzelor aramii in parcuri, pe strada, oriunde.
  • Imi place sa ma plimb prin frunze, si chiar imi incurajez copilul sa faca acelasi lucru, si nici nu va imaginati cat de mult ii place.
  • Fac multe activitati practice cu fetita mea, cum ar fi :lipitul frunzelor, lipirea semintelor de dovleac pe foi, o las sa ma ajute la treburile din bucatarie, culegem frunze, etc.
  • Incep gradinitele si scolile, si avand un copil e imposibil sa nu devin nostalgica si sa imi amintesc de acea perioada a copilariei
  • Imi place ca  pe langa ferestrele blocurilor miroase a tot felul de bunatati: zacusca, ardei copti, vinete. Imi aminteste de mirosul preparatelor facute de mama mea, si cum o ajutam la treburi.
  • Imi place sa culeg strugurii. Au un miros aparte si daca sunteti norocosi sa aveti vie la casa sau la tara, nu ratati culesul strugurilor.
  • Nu mai e asa mare canicula, si seara chiar se racoreste bine , dar e asa placut sa te plimbi!!
  • Parca toamna, mai mult decat in alte anotimpuri realizam cat de repede se scurge timpul, si cat de mult trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa.
Pentru mine toamna nu e un motiv de depresie sau de tristete, chiar si in zilele in care ploua si este mai urat afara, ma cuibaresc in varful patului, alaturi de o cafea si o carte buna, si mi se insenineaza ziua.

Voua ce anotimp va place cel mai mult si de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!