joi, 8 septembrie 2016

Experienta mea cu Aliexpress


Tot citeam diverse intrebari pe net daca sunt corecti cei de pe Aliexpress si dca ajung comenzile la destinatar in regula. Am descoperit si eu acest site si pot spune ca se merita sa cumperi de la ei in special huse de tel , care la noi ajung chiar si la 40 ron si eu am cumparat  cu 1 dolar husa pe care o vedeti mai jos.

Am plasat comanda platind cu un card Visa, deci nu trebuie cont Paypal , ceea ce a fost si mai usor pentru mine.

Daca nu va deranjeaza sa asteptati , trebuie sa stiti ca aceste comenzi dureaza undeva la 2 luni. Cam aceasta este durata de asteptare la toate comenzile pe care le-am dat pana acum.

Eu selectez ce produse imi plac, bineinteles bifand free shiping, si aleg pretul cel mai mic de la produsul respectiv. O sa vedeti ca sunt mai multi utilizatori care vand acelasi tip de produse , dar pretul difera,

Iti trebuie timp si rabdare sa navighezi pe site, pentru ca au o gramada de lucruri, de la cele mai banale pana la electrocasnice,

Sincer eu electrocasnice sau cosmetice nu as indrazni sa cumpar, pentru ca nu se stie daca functioneaza ok, sau cat timp vor functiona, neavand garantie , iar la capitolul cosmetice, nu gasiti vreun brand cunoscut.
Nici haine nu as lua pentru ca nu pot proba, plus ca la pret nu mi sa parut asa ieftin.

In schimb la urmatoarele comenzi voi lua accesorii pentru copii gen inele cu printese, set de 20 buc la 2 dolari, pe care la noi comerciantii le vand cu 5 ron o bucata!

Am comanda 3 ceasuri  la ultima mea comanda si am platit 30 ron, Nu ma asteptam sa fie wow, dar nici nu pot spune ca nu imi pare rau. Ceasul de barbati e Geneva, am mai auzit de acest brand si la noi, dar cadranul este mai mic decat in pozele de pe site. Cel de dama e de la acelasi brand dar bratara e mult prea usoara, numai inox nu e!!
Acum astept al 3 lea ceas, este unul pentru copii cu bratara de silicon si pe cadran Elsa si Anna. Sper macar acela sa fie ok, dar pentru 10 ron fiecare, ce sa mai cer??




Husa in schimb e super. O am deja de vreo 3 luni si nu s-a stricat deloc. Acum astept  urmatoarea comanda sa imi ajunga prin septembrie, unde abia astept sa primesc urmatoarea husa de data aceasta cu design 3D.

Ati comandat ceva de pe acest site?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!