vineri, 23 septembrie 2016

Machiajul rezista 8 ore? Da, cu baza de machiaj Avon


Am achizitionat de curand paleta de farduri de la Avon si baza de machiaj . Inainte machiajul meu rezista maxim 3-4 ore apoi incepea sa se stranga pe pleoapa, dar acum de cand folosesc aceasta baza, machiajul ochilor rezista chiar si 8 ore!!
Ceea ce ma bucura enorm. Paleta de farduri de la Avon este ideala pentru a contura ochii caprui sau verzi,se pot combina culorile,sau se pot folosi individual.






Baza de machiaj vine intr-un borcanel dragut, de sticla, si e comod sa aplici din el produs. Trebuie sa aveti grija sa puneti foarte putin produs. Eu iau cu degetele si  intind pe zona pleoapei.Apoi aplic fardul.
In zilele cand nu am chef de machiaj elaborat, folosesc acest creion retractabil, pe care pur si simplu il ador!! Este cremos, usor de intins si la reducere il gasiti si la 10 ron!!
Imi ajunge chiar si 2 luni , daca il folosesc zilnic. Am obisnuit sa cumpar creioane in diverse culori, gri, maro, albastru , si le alternez apoi, in functie de starea mea de spirit din acea zi.




Baza de machiaj- 13 ron
Paleta farduri 23 ron

Ce spuneti? Va tenteaza aceste produse ?

Un comentariu:

  1. si eu ador acest creion de la ei. de cand l-am descoperit am renuntat la alte marci!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!