luni, 18 iulie 2016

WOW TEA sau oricare alt ceai

Am primit si eu spre testare binecunoscutul ceai Wow Tea, care deja a innebunit toata blogosfera!! Eram asa incantata ca in sfarsit, il voi putea incerca si eu.Mai ales sticluta aceia foarte stilata.
Dar sa va povestesc cate ceva despre ceai:
Wow Tea contine plante precum paducel, ceai verde, mate (ceai brazilian), marar, roibos, guarana si pu-erh.Eu am primit spre testare ceaiul Detox, mai au si varianta Apetitte Killer.

Ce face WOW TEA:

 purifica organismului
– elimina toxinele si excesul de apa
– reduce senzatia de balonare
– lupta impotriva lipsei de energie
– reduce pofta de mancare
– lupta impotriva grasimilor
Eu am observat sa imi scade apetitul de macare, chiar daca ceaiul baut de mine e unul detoxifiere!!
Ingredientele sunt naturale :paducel, ceai verde, matte,gurana, pu-erh,marar, rooibos,
Mai bun este sa il bei rece. Eu fac ceaiul in 500 ml apa si il pun in sticla la rece, in frigider, ca a doua zi dimineata sa beau o cana. Daca am timp la pranz mai beau una, daca nu o beau seara. Gustul nu e unul Wow!! Are gust de ierburi, ceea ce e si normal. Eu l-am baut si neindulcit, poate cu putin zahar era mai bun, dar am decis sa scot zaharul din dieta mea,

Dupa cum bine vedeti nu e in acea sticluta pe care abia o asteptam, pentru ca am primit doar ceaiul. Intrebandu-i pe cei de la firma despre sticla, m-au tot amanat cu raspunsul lor, initial spunandu-mi sa astept sa vorbeasca cu persoana de la marketing , sa lamureasca problema. Dar de 2 saptamani nu am mai primit acel raspuns, si nu sunt eu genul care sa streseze lumea, asa ca nu i-am mai contactat!!

Oricum era frumos daca imi spuneau simplu ca au uitat, sau nu au dorit sa imi trimita si sticluta colorata.

M-a mirat pentru ca la alte bloggerite am vazut acea sticla ca o primisera.

In fine.....sa revenim la ceai.

Per total am fost multumita de acest ceai, desi scopul meu era sa slabesc, am avut grija si la alimentatie, si pe perioada cat l-am consumat, nu am vazut modificari majore de greutate.
Fiind natural, rau nu are ce face, doar ca pretul lui mi se pare cam piperat! 50 ron o punga de 150 gr!!
Daca caut in plafare ceaiurile din care este compus si Wow Tea, ies mult mai ieftin si le combin cum doresc eu!! Adica voi cumpara separat ceaiuri de  paducel,  de ceai verde, de matte, de marar,  si rooibos, si cu siguranta tot la acelasi ceai Detox voi ajunge!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!