joi, 21 iulie 2016

Fluid de stralucire Yves Rocher



Odata cu primirea comenzii Yves Rocher, am inceput sa utilizez si fluidul de stralucire cu otet  si zmeura. Mirosul este unul demential!! Te simti parca ai fi intr-o gradina plina de zmeura!!
 Si mirosul sau iti persista in par cateva ore bune dupa ce l-am utilizat!!



 Este fluid ca si apa si trebuie dozat cu grija atunci cand il aplicam. Eu torn putin in palma apoi aplic pe par, evitand totusi radacinile, avand parul cam gras. Flaconul are 150 ml si costa 28 ron la pret intreg.

Formula este fara silicon si nu ingreuneaza firul de par, si nu contine parabeni,

Mi-a placut foarte mult si capacul. Este stilul acelor capace sic! Flaconul este din plastic, ceea ce ma bucura pentru ca nu exista riscul de a sparge sticla daca din greseala il scap pe jos.

Poate fi folosit pentru toate tipurile de par. L-am aplicat o data si  pe scalp si nu mi-a provocat matreata, desi eu sunt foarte sensibila la tot ceea ce aplic pe scalp.


Cu siguranta il voi recumpara, pentru ca pe langa aroma placuta ce mi-o lasa in par, am observat ca e si mai usor de pieptanat dupa ce il utilizez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!