vineri, 15 iulie 2016

Nu te plafona, femeie!!

In aceste timpuri cand vad tot mai multe femei agatandu-se de barbatii din jurul lor, ca niste meduze, nu pot sa nu imi exprim  disgustul fata de asa ceva.

Eu nu le pot intelege cum nu au respect si stima pentru ele , si accepta sa devina doar niste doamne de casa, care doar gatesc, fac curatenie si cresc copii. E ok sa faca aceste lucruri, dar oare pentru ele , este suficient? Nu le motiveaza nimic sa aibe un job, sa se dezvolte profesional, sa aibe realizari si ele?
Le place doar sa astepte bani de la barbatul lor si atat. Fac shopping, si timpul trece...si oare nu vor ajunge la o varsta cand copiii vor creste si se vor duce la casa lor, si ele vor ramane cu gustul amar al neimplinirii?


Chiar as ruga femeile care se afla in aceasta situatie sa imi explice si mie cum rezista!! Eu mai mult de 2 ani cat am stat in concediu de crestere a copilului, nu am rezistat sa stau fara sa lucrez. Nu conteaza cat de mult sau putin castigi, dar ai satisfactia ca faci si altceva, ceva care conteaza !!

Din punctul meu de vedere , cand repeti acelasi program, aceiasi rutina, zi de zi de zi, cred ca as innebuni!! Cum sa nu am un job , sa fac ceva ce ma motiveaza, sa cunosc persoane noi cu care sa interactionez, de la care sa invat diverse lucruri care sa ma ajute  sa ma dezvolt atat profesional , cat si personal.

In plus ma gandesc , ca daca tot stai asa de mult numai in casa, nu interactionezi si cu alte persoane , poti ajunge la depresie. Si cu siguranta neimplinirea de sine va aduce efectele sale negative, chiar si in relatia aia de cuplu pe care doamnele acestea o considera perfecta. Perfecta , cum o vad ele , pentru ca  , acel barbat daca te iubeste cu adevarat va dori sa fii fericita, si doar dandu-ti bani zilnic, nu cred ca il va implini pe el asa de tare.


Voi ce parere aveti? Sunteti femei de casa, sau de cariera? Sau incercati sa le impacati pe amandoua?

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!