sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Sampon Alpecin Double Effect

Am cumparat de curand samponul Alpecin Double Effect din farmacie si a costat undeva la 33 ron.

Iata ce informatii am gasit pe site-ul lor oficial despre sampoanele Alpecin:





"Bărbatul este afectat de două din cele mai frecvente probleme ale scalpului: căderea părului și mătreața. Institutul de cercetare Dr. Wolff a dezvoltat un șampon ce combate simultan ambele probleme - Alpecin Double-Effect Caffeine Shampoo.
Efectul 1:
Șamponul Double-Effect Caffeine dizolvă mai întâi celulele cornoase încrustate și eliberează scalpul de mătreață. Combinația celor două substanțe eficace împotriva mătreții, acidul salicilic și pirocton olamină este, din punct de vedere dermatologic, complexul cel mai recomandat, deoarece sunt luate în considerare toate aspectele formării mătreții, care sunt relevante din perspectivă dermatologică
  • desprinderea mătreții într-un mod care menajează scalpul
  • efect antiinflamator
  • efect antioxidant, și anume îmbunătățirea capacității de rezistență
  • proprietăți antimicrobiene.
Până în prezent, această combinație a fost folosită exclusiv în produse dermatocosmetice, ca și soluție cu efect dermatologic împotriva mătreții. Aceasta permite microexfolierea precisă și blândă și calmează mâncărimile de la nivelul scalpului.
Alpecin Double-Effect Shampoo
Efectul 2:
Odată eliminată mătreața de pe scalp, calea va fi liberă pentru complexul pe bază de cafeină. Alpecin Double-Effect Caffeine Shampoo conține cafeină în doze mari, ce pătrunde în rădăcinile firelor de păr încă din timpul spălării părului. Cafeina se poate depista după un timp de acționare de numai 120 de secunde. În rădăcinile firelor de păr substanța activă creează un depozit ce persistă timp de 24 de ore, protejând astfel rădăcinile firelor de păr de inactivarea prematură."



Nu am regasit nicaieri pe site daca sampoanele lor se pot folosi si de catre femei si daca efectele lor sunt benefice si pentru doamne sau domnisoare. Am ales sa cumpar acest sampon dupa ce unele fete pe youtube l-au laudat, si erau multumite de efectele sale. Era vorba de samponul C1 cel doar cu cafeina nu si pentru inlaturarea matretii, dar eu confruntandu-ma si cu matreata din cand in cand si avand parul predispus la ingrasare l-am ales pe acesta Double Effect.

Cumparand deja samponul am zis sa il pun la treaba! Este un lichid transparent , face destula spuma, si curata foarte bine fierul de par, acesta"scartaie" dupa ce il clatesc.

Este NECESARA folosirea unui balsam de par, deoarece lasa varfurile mult prea uscate.

La cateva spalari mi-a aparut matreata, desi promite sa lupte contra acesteia si sa  intareasca firul de par, ajutand la regenerarea acestuia.


Am luat o luna de zile pastile Doppel Hertz pentru stimularea cresterii parului si efectele lor s-au vazut inca din primele 30 zile,dar acest sampon nu m-a impresionat nici in ceea ce priveste stoparea matretii si nici pentru regenerarea firului de par.


Acum tot documentandu-ma pe Youtube , urmarind diverse bloggerite caut un sampon fara sulfati , parabeni si alte chimicale sa vad cum ar reactiona parul meu la acestea.

In  hypermarketuri numai produse cu SLS si sulfiti, cei mai blamati dintre ingredientele sampoanelor gasiti, asa ca voi da o raita in plafare si magazine cu produse bio pentru a incerca un nou sampon .


Ati incercat vreun sampon marca Alepcin?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!