vineri, 13 noiembrie 2015

Jurnal de dieta

Nu am tinut pana acum diete si nici acum nu pot spune ca tin o dieta in adevartul sens al cuvantului.Dar vazand ca m-am ingrasat cam cu 3 kg de la 55 la 58,5 avand o inaltime de 1, 67 cm am zis ca e mai ok sa incep sa am grija de alimentatia mea si , de  ce nu ? sa incep sa mananc mai sanatos.
Recunosc ca in ultima vreme mi-am cam permis cam orice sa mananc si acest lucru s-a cam vazut la burtica mea:)

Si vazand mai multe jurnale de dieta pe youtube am zis sa culeg ce e ok pentru mine si sa imi transform intreaga alimentatie.



  • Am renuntat la zahar! In ultima vreme ori in ceai ori in cafea puneam o lingurita , doua de zahar, si cu siguranta acest lucru  a determinat cresterea numarului de kg.
  • Am renuntat la snacks-uri sau mancare tip fast food! O zi pe saptamana imi permit sa mananc ce vreau, dar in cantitati mici. Atunci cand iti bagi in cap ca tii dieta si nu ai voie anumite alimente, parca mai tare iti e pofta de ele
  • Am introdus in alimentatia mea fructe si legume in stare cruda
  • Imi permit un capucino sau un ceai de fructe dimineata  dar fara zahar.
  • Am introdus semintele de Chia in alimentatia mea
Iata cum decurge meniul unei zile obisnuite :

  • Mic dejun- o cana de iaurt sau kefir cu seminte de chia si cereale, urmat de o cana de capucino sau ceai
  • Pranz- salata de pui sau legume crude, varza 
  • Gustare la ora 16 - o cana de kefir cu seminte de Chia
  • Cina- o portie de orez cu dovlecei pane.
  •  Dupa ora 18 nu mai mananc  decat un fruct- grepfuit rosu in cazul meu astazi.

Voi ce secrete de dieta aveti?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!