marți, 20 octombrie 2015

Experienta mea cu sampoanele Clear


Am folosit acest sampon in lupta mea contra matretii, si pot spune ca a fost ok, pana cand parul meu s-a obisnuit cu el si matreata a reaparut.
Imi place ca face multa spuma, eu am ales varianta cu citrice.De curand am folosit si varianta cu ceai verde si am simtit o oarecare diferenta intre cele 2:
  • Ambele curata bine parul
  • Pentru mine , dupa cateva utilizari imi reapare matreata
  • Cel cu ceai verde nu necesita aplicarea balsamului dupa, dar cel cu citrice da, pentru ca lasa parul cu acel sentiment de "scartait"

Era adus din Italia cumparat de la un magazin cu produse de acest tip si oarecum diferit fata de cel din Romania:facea mai multa spuma.

Am folosit varianta pentru barbati si nu cred ca am gresit cu ceva pentru ca efectele s-au vazut repede, pacat ca nu au si durat!!

Gasiti gama Clear in  comert la preturi incepand cu 10 ron depinde de gramaj si  promotie.

Voi ati folosit folosit gama Clear?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!