duminică, 25 octombrie 2015

Cum am reusit sa scap de caderea parului


Va intrebati poate ce legatura are salata cu cresterea parului...Nimic mai simplu:atunci cand mancam mai sanatos, efectele se vad atat pe tenul nostru, la nivelul corpului ,dar si al parului.Am ajutat organismul completandu-i resursele de Zinc si Mei, luand o pastila din aceste vitamine pentru par in fiecare zi.Am ales  Doppel Herz pentru ca era accesibil ca si pret 26 ron, si citind lista de ingrediente am zis ca e ok pentru ce am eu nevoie.

Urmarind multe bloggerite  pe Youtube, mai toate care aveau un par de invidiat luau suplimente care contineau Zinc sau Biotina.Cum la noi in farmacii biotina simpla nu am gasit decat  intr-un  complex de vitamine, am ales sa incerc aceste pastilute.


Pot spune acum  ca am terminat cutia de pastile, si nu vad efecte wow!! Dar stiu ca e devreme, ca o cura cu vitamine se tine cel putin 3 luni, asa ca imi ajut parul  cu alimente sanatoase, cu multa apa, si mai nou folosesc samponul Alpecin Double Effect care promite sa elimine matreata si sa ajute la cresterea firului de par.Acesta il gasiti doar in farmacii si costa 33 ron.Cam scumpicel comparativ cu cele pe care le gasiti in supermarketuri, dar avand in vedere ca e dermo cosmetic....am zis sa incerc!

In curand voi scrie un articol dedicat acestui nou sampon si efectelor sale asupra parului meu.Oricum toamna cand se schimba si anotimpul si parul nostru sufera schimbari, asa ca aud tot mai multe persoane care se plang de caderea parului.Este ceva normal atat timp cat nu cade in cantitati mari si nu se mentine mai multe luni la rand.

Daca am trecut peste vara si toate efectele nocive ale soarelui, ale apei cu clor din piscine, sigur sj parul nostru are de suferit, si trebuie ajutat putin.Si din exterior , folosind produse adecvate tipului vostru de par, dar si din interior, incercand sa mancam mai sanatos si mai multe alimente cu substante nutritive care in timp se vor reflecta si in sanatatea parului nostru.

Voi ce sfaturi aveti pentru acest sezon legate de ingrijirea parului?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!