joi, 6 august 2015

Slabiti garantat!!!

Un preot din Iaşi ajuta o familie nevoiaşă cu 5 copii printr-o metodă inedită. Le garantează celor care contribuie la construcţia unei locuinţe pentru aceşti sărmani că vor slăbi prin metode sănătoase, informează Știrileprotv.ro. -


„Pentru că este vacanţă şi multă lume se confruntă cu kilogramele în plus, aş dori să vă prezint o reţetă de slăbit extraordinară. Facem jumătate de oră până la Medeleni şi turnăm ceva beton. Putem da jos cam două kilograme. 
Dacă nu ne iese la cântar, garantez că la următoarea ediţie vom repara greşeala" - astfel sună anunţul postat pe Facebook de preotul ieşean Dan Damaschin.   Dan Damaschin, preot: „Este un proiect de vacanţă şi toată lumea se plânge că ia în greutate - aşa că am zis să dăm vacanţă de la turci sau de la bulgari pe cea de la Medeleni pentru o familie cu cinci copii. Ce bucurie mai mare pentru copii să stea la casa lor." -
sursa


Este de laudat o asa initiativa , in zilele noastre cand vedem cu totii cati bani de duc de prin bugetul statului pentru minunata Catedrala A Neamului.Nu am nimic impotriva construirii de biserici,dar oare cu acei bani nu s-ar fi facut o mai mare pomana ajutand oamenii care au cu adevarat nevoie? Sau sa se construiasca spitale, sa nu mai stea bolnavii cate 2-3 in pat?

Se zice ca pe preoti nu trebuie sa ii judeci" Fa ce zice preotul , nu ce face preotul"!E o expresie destul de populara , mai ales cand aflam de diverse activitati nu tocmai ortodoxe pe care le fac diversi preoti, dar in cazul preotului Damaschin se potriveste sa faci ce face preotul!
E de laudat initiativa sa, si chiar daca blogul meu e unul de beauty, nu am putut sta indiferenta sa nu fac publice  si eu  faptele acestuia.

Deci , cine are chef de  slabit si de fapte bune, parintele sigur va asteapta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!