marți, 25 august 2015

No make up- only this!

De curand am cumparat pachetul Elmiplant care contine:set servetele demachiante si crema de fata Skinnergy cu SPF 15 .

Ambele produse sunt pentru tenul mixt/gras, asa cum este tenul meu pe perioada verii.Cum aveam nevoie de o crema hidratanta, dar care sa imi confere si protectie impotriva razelor UV, dar care sa confere si matifiere tenului, am si pus la treaba noua crema.

Imi place mult si consider ca e ideala pentru perioada verii pentru mine.Sa va zic si de ce:
  • Este sub forma de flacon si e usor de dozat.
  • Nu lasa pelicula grasa pe ten.
  • Este ideala ca si baza de machiaj- dupa ce o aplic dimineata las cateva minute apoi aplic Bb Cream sau fond de ten.
  • Este accesbila ca si pret. Pe acest pachet am dat 18 ron daca nu ma insel din Carrefour
  • Nu contine parabeni
  • Are factor de protectie 15 , ceea ce pentru tenul meu e suficient vara.



Daca va intrebati ce legatura este intre titlul acestei postari si crema despre care v-am povestit, este simplu:in concediul meu de 2 saptamani nu am purtat deloc machiaj! Si ce bine a mai fost.Am aplicat doar crema Elmiplant  in fiecare zi pentru ca tot mai ieseam afara, la soare , si trebuia sa imi simt fata hidratata si protejata,iar seara foloseam servetelele demachiante.O sa va intrebati: bine , bine , nu te-ai machiat, dar de ce te-ai demachiat?

Cum bine stiti praful si alte impuritati tot se aduna pe fata noastra, si mai ales atunci cand nu e protejata de fond de ten, acele particule se pot fixa mult mai bine pe fata si asa sa ne apara cosuri, puncte negre, etc. ceea ce e total inestetic.
Din acest motiv seara ma stergeam cu aceste servetele care curata delicat fata.Apoi imi clateam fata cu apa rece si gata!

Aplicam crema de ochi  despre care va voi vorbi in curand , deoarece e prima oara cand  folosesc acest tip de crema si vreau sa observ mai multe zile efectele sale.



Nu in ultimul rand imi place sa experimentez mereu si sa incerc produse noi, care  contrar pretului mic m-au impresionat in mod placut.Deci nu mereu produsele scumpe sunt si eficiente pentru noi.Asta se aplica la orice, nu numai la cosmetice.



Ati folosit aceasta crema?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!