luni, 20 mai 2013

Solutie pentru caderea parului de la Klorane

Am avut probleme cu caderea parului, si mi-a fost de mare ajutor lotiunea de la Hofigal Chelstop, despre care v-am vorbit aici.

Dar intre timp am zis sa incerc si gama de la Klorane cu chinina  si vitamina B.










Iata ce spun producatorii despre el:





"Introdus într-o baza de spalare foarte delicata, cu efecte de descurcare si de crestere a volumului, extractul de chinina KLORANE, asociat unui complex de vitamina B, face ca Samponul tratament fortifiant KLORANE cu chinina sa fie o veritabila sursa de energie care reda forta si tonicitatea parului degradat.
Activeaza microcirculatia cutanata si stimuleaza parul, favorizand crestere unor fire sanatoase si viguroase.
Hipoalergenic .

Efecte demonstrate :
 Samponul tratament fortifiant KLORANE cu chinina si vitamina B a fost selectat pentru eficacitatea sa asupra vigorii parului (94%), precum si pentru forta (88%) si elasticitatea (91%) pe care o confera parului."
Folosesc si balsamul de par din aceiasi gama despre care v-am vorbit aici.



Parerea mea despre sampon:


  • Consistenta cam lichida fata de restul sampoanelor  din market
  • Face suficienta spuma si simti cum curata parul
  • Miroase foarte frumos si discret in acelasi timp
  • Pentru parul meu care a suferit un decapaj si o vopsire,  nu reuseste sa il descurce in totalitate asa ca aplic si balsamul Klorane cu Chinina 
  • Impreuna cu balsamul din aceiasi gama chiar am simtit ca isi face treaba, nu mi-a mai cazut parul ca inainte, ci doar cateva fire.
  • Are o culoare mai ciudata inspre maro inchis
  • Imi place ca are si vitamina B in compozitie ceea ce ajuta parul, il revitalizeaza.
  • Cantitatea de 200 ml este destul de suficienta pentru multe samponari
  • Pretul este undeva la 38 ron.
  • Il gasiti in farmaciile Sensiblu.

Ati folosit acest sampon? Dar alte produse Klorane? Ce parere v-au facut?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!