luni, 5 iunie 2017

Perie Professional Olay ProX


In urma unui concurs pe facebook am castigat aceasta perie de curatare faciala de la Olay Professional. M-a incantat ca vine cu 2 rezerve de perii, si  2 viteze pentru o curatare in profunzime si o exfoliere delicata.

Rezistent la apa, produsul poate fi folosit la dus (Atentie, nu functioneaza daca este scufundat total in apa)

Se foloseste cu baterii si e usor de tinut in mana, avand un maner ergonomic.

Imi place pentru ca imi curata fata mult mai bine decat  doar aplicand cu mainile exfoliantul.In comert nu am  vazut-o, doar online si costa pana in 100 ron. Sunt si variante mai scumpe de la Philips sau Braun dar in mare parte fac acelasi lucru.

Per total m-a multumit si o folosesc in continuare o data pe saptamana dupa ce aplic o masca exfolianta, pentru a-mi curata tenul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!