marți, 23 mai 2017

Matifiere si anti age? Da, se poate!!

Daca am fost asa de multumita de crema de zi anti age de la Cosmetic Plant, am ales si pentru sezonul cald tot de la ei crema matifianta anti age , pentru tenul normal si mixt.
Costa 28 ron si se gaseste la orice plafar, sau in magazinele DM, Catena, Cora.




Imi place mai mult pentru ca se gaseste sub  forma de flacon si sistemul de dozare e mult mai igienic decat cremele obisnuite aflate in borcanele  in care trebuie sa iti bagi degetele.

Aceasta crema imbina ceea ce imi doream eu in aceasta perioada: matifiere si combaterea ridurilor. Nu am riduri foarte pronuntate , dar imi doresc sa le tin sub control si sa le previn.
Crema Green Stem are extract de celule stem din muguri de argan, care contribuie  la mentinerea proceselor naturale de refacere a pielii.



Uleiul de argan Bio reprezinta o sursa de vitamine, antioxidanti sia cizi grasi esentiali.
Hydrovitonul, este un cocktail de activi care cretse capacitatea pielii de a retine apa si asigura mentinerea hidratarii optime a epidermei.

Pudra de orez, este o alternativa naturala  pentru pastrarea unui ten catifelat , prin proprietatile de absorbtie a sebumului si matifiere.
Filtrele solare impreuna cu vitamina E naturala protejeaza in mod activ impotriva efectelor nocive ale radiatiilor UVA/UVB, crema avand SPF15.

Pe timpul anotimpului cald optez mereu fie pentru crema cu SPF 15 sau fond de ten cu acelasi factor. Avand tenul mediu , nu foarte deschis la culoare, SPF15 este suficient pentru mine.


Aceasta crema nu are parabeni, parafine,silicone, iar ingredientele sale provin din culturi organice.Se dozeaza foarte igienic, si intra repede in piele lasand-o catifelata si cu un miros fresh. Este baza perfecta pentru aplicarea fondului de ten pentru mine.

In plus aceasta crema a fost si premiata cu aur in  2015 !
Ce spuneti? Nu e asa ca va tenteaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!