marți, 30 iunie 2015

Acum iti poti permite cosmetice bio!!

Vara ne place sa stralucim si sa fim in centrul atentiei.Fie ca ati terminat examenele, sau urmeaza sa plecati in concediu, faceti-va timp si pentru voi, si lasati-va rasfatate penttru ca meritati!
Stiti bine ca imi place sa aflu mereu care sunt ultimele trenduri in materie de produse cosmetice, tratamente naturale ,etc, si sa incerc sa vi le aduc in prim plan.Asa am facut si de aceasta data cand am intalnit au fost aceste"bijuterii tatuate", care cu siguranta pe o piele bronzata  va vor face sa iesiti in evidenta in aceasta vara, fie ca mergeti la mare sau la munte, sau de ce nu in cluburi.

Personal mi-as face  acest tatuaj pentru ca e discret si de efect.Dar pe site aveti o gama variata de tatuaje din care puteti alege in functie de preferinte.



Si cum vara ne place sa stralucim, consider ca un astfel de tatuaj  va scoate din anonimat.In plus chiar daca sunteti timide, puteti sta linistite, sunt temporare!




Sunt si simplu de aplicat:


1. Identificati zona unde doriti sa aplicati bijuteria.

2. Cu ajutorul unui burete sau disc demachiant din bumbac imbibat in apa fierbinte, curatati 

zona, apoi asteptati ca aceasta sa se usuce natural.

3. Inlaturati suportul de plastic transparent de pe tatuaj.

4. Aplicati tatuajul pe piele cu hartia alba deasupra.

5. Presati tatuajul pana cand acesta este perfect lipit de piele, apoi repetati proced
ura cu un 

burete sau disc demachiant din bumbac umezit in apa fierbinte.

6. Asteaptati 30 secunde si inlaturati hartia alba atunci cand aceasta se desprinde fara 

dificultate.

7. Lasati bijuteria sa se usuce natural.

Preturile sunt variate si destul de accesibile.

Daca totusi nu v-au convins tatuajele,este simplu si la indemana voastra sa fiti "altfel" si sa va simtiti speciale in aceasta vara.

Pentru o iesire in club va propun un machiaj bio folosind aceste produse.Sunt mai mult decat incantata ca preturile sunt accesibile , aproape oricine iubeste machiajul si le poate cumpara si va  sta  linistit pentru sanatatea sa.

Produsele sunt cosmetice bio de top  si sunt certificate BDIH, ECOCERT, SKAL, EKO SWEDISH, ISO9001 si Universitatea din Milano - organisme de prestigiu in domeniul certificarii in Europa.




Voi incerca cu siguranta aceste  produse bio pentru ca imi pasa de sanatatea mea si vreau sa folosesc tot ce e mai bun si in domeniul machiajului.

Si daca tot ne pasa de sanatatea si frumusetea noastra, vara nu va neglijati parul! Si de nelipsit din gentuta noastra de produse de infrumusetare  este acest ulei de cocos.
Il puteti folosi pentru maini, corp , exfoliere, calmarea pielii dupa epilat, dar eu il folosesc in special pentru par.
Aplic o cantitate generoasa de ulei pe varfuri si scalp( si desi am un par care se ingrasa repede si e predispus la matreata) am observat ca dupa ce am folosit uleiul de cocos, parul a ramas fin , fara matreata si varfurile erau semnificativ hidratate, fara a fi uscate sau despicate.Spal parul normal si repede actiunea o data pe saptamana.

2 comentarii:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!