vineri, 2 noiembrie 2018

Crema La Roche Posay Anthelios XL




Tot confruntandu-ma cu diverse cosuri, am decis sa merg la farmacie pentru a gasi un produs care sa ma scape de ele, si sa previna aparitia lor. Astfel am ajuns sa cumpar crema de la  firma La Roche Posay cu factor de protectie 50, anti stralucire. Ma impac de minune cu ea, pentru ca nu lasa tenul gras, mai ales vara ma confrunt cu stralucirea tenului la cateva ore dupa aplicarea cremei.
Avand factor de protectie mare, am observat ca nici cosurile suparatoare nu au mai aparut, deci posibila cauza a lor puteau fi si radiatiile solare, folosind doar crema fara factor de protectie inainte.

Nu are parfum, deci este bine tolerata si de persoanele sensibile si este asemanatoare unui gel-crema.Are in compozitie apa termala , care stim cat de benefica este pentru ten.


Flaconul are 50ml , si se aplica foarte igienic, necesara fiind doar o cantitate mica de produs. Pretul e undeva la 70 ron, cam scump, dar cu siguranta ma va tine 2-3 luni cel putin, si din moment ce imi prieste, eu zic ca merita.


Am mai primit ca si mostre niste creme de la Ivatherm, si geluri de curatare, dar nu m-au impresionat,dar crema aceasta este chiar foarte buna si cu siguranta o voi recumpara,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!