joi, 5 iulie 2018

Uleiurile mele preferate



Din gama uleiuri de corp cele de la Avon sunt preferatele mele. Mereu gama Skin so Soft m-a incantat, si in ultima perioada am folosit  uleiul Glow care confera pielii o stralucire discreta. Si mai ales acum ca a venit sezonul cald si purtam bluzite cu manecile scurte se vede foarte frumos o stralucire discreta. In plus ne vom bronza si acest spray accentueaza culoarea deja frumoasa a bronzului . Vara trecuta numai acest ulei am folosit dupa bronzat.

In plus am mai gasit o intrebuintare a sa: dupa ce ma epilez cu ceara aplic cateva pufuri pe spray pe piele pentru a putea sterge mai usor cu servetelul umed bucatile mici de ceara ramase.
Acum am schimbat produsul pentru ca se terminase am decis sa comand sprayul cu argan ce promite o hidratare mai buna a pielii.

Deja ma incanta mirosul lui si cu siguranta in vara aceasta va fi aliatul meu!

Voi ce uleiuri de corp folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!