marți, 26 iunie 2018

Cadouri Yves Rocher

Demult nu mai dadusem o comanda la Yves Rocher, dar pentru ca aveam nevoie de parfum am prins o oferta foarte buna zic eu!
Am dat 110 ron( fiind membru am reducere de 15%), pentru un parfum Qui a l'amour de 50 ml, un dizolvant de unghii si un balsam de par.

Am primit cadou inca un parfum de 30 ml, un set de 3 mini produse: crema de corp, crema de maini si un demachiant de ochi, o mini crema din noua gama  Elixir Jeunnesse, o mostra de parfum si o borseta destul de incapatoare, plus catalogul campaniei curente!

Chiar sunt curioasa de noua crema, daca imi va prii cu siguranta o voi comanda intr-o viitoare comanda.



Eram sceptica cand am aflat ca au schimbat putin produsele cadou si ca au introdus si ei praguri  ale valorii comenzii pentru a-ti acorda anumite cadouri, dar chiar am fost incantata de comanda mea de 110 ron cu atatea produse si cu livrare prin curier gratis. Pe site gaseam numai parfumul la 99 ron!! Aproape ca restul produselor au fost cadou!

Tu ce produse preferi de  la ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!