miercuri, 19 iulie 2017

Ingrijirea tenului cu Cien

Stiam deja ca produsele Cien sunt foarte bune, asta pentru ca sunt produse in Germania, si sunt mai calitative decat multe produse de brand din comert.

O data cu sosirea verii, am renuntat la demachierea cu ulei de cocos, cu care imi obisnuisem tenul pana acum, si cu care m-am impacat foarte bine. Dar pentru tenul meu mixt, care incepe sa luceasca vara, am decis sa schibm rutina. Asa ca, am apelat la demachiantul pentru  orice tip de ten cu floare de lotus si la lotiunea tonica Cien speciala pentru ten mixt.




Imi place foarte mult sistemul lor de dozare:la demachiant e cu pompita, iar la tonic e asemanator ca la unele sticlute de acetona , apesi cu discheta demachianta si se imbiba cu solutie!



Pretul e unul super accesibil: in jur de 8 ron fiecare.Avand in vedere sistemul igienic si economic de dozare cu siguranta ma va tine destul timp.
Ce mi-a mai placut a fost faptul ca demachiantul nu irita ochii, asa cum patisem eu in trecut cu un demachiant de la Yves Rocher, care era special pentru zona ochilor, dar care ma irita foarte tare.
Acesta nu este special pentru ochi, dar nu irita.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!