vineri, 24 februarie 2017

Sampon L'Oreal Elseve cu argila

Noua gama L'Oreal cu argila promite sa  ne scape de problema ingrasarii firului de par , dar in cazul meu nu a facut decat sa imi produca matreata nedorita, si am renuntat la el.

Pentru cele care doriti sa stiti despre acest sampon, va pot spune ca:


  •  are miros fresh, cam asemanator celorlalte sampoane L'Oreal
  • face destula spuma
  • necesita balsam dupa aplicarea acestuia pentru a putea pieptana parul mai usor

Totusi poate unora dintre voi va prieste acest sampon mai ales ca in gama cu 3 Argile Fine  au introdus si o masca presamponare care se aplica inainte de spalarea parului si care promite 72 ore de prospetime.

Acea masca poate o voi incerca, sa vad daca are efectele promise, desi sunt cu inima stransa din moment ce samponul nu mi-a priit!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!