miercuri, 4 ianuarie 2017

Salonul ideal- sau unde ma relaxez eu

De la o vreme , de cand incep sa acord o mai mare grija felului in care arat, frecventez salonul de infrumusetare mai des. Si cum pe piata sunt atatea saloane , nici nu stii unde sa te duci, ceri pareri pe grupuri, pe forumuri, sau pe facebook, dar nu intotdeauna daca o persoana a fost multumita de un anumit salon, vei fi si tu.Spre marea mea bucurie, eu stiu exact unde trebuie sa merg , fie ca doresc un pensat, epilat sau sa imi rasfat parul.

Sa va spun ce se intampla de obicei: multe fete alearga dupa programari la saloane renumite, din zone centrale unde au ele siguranta ca vor fi multumite de serviciul ales. Nimic de contestat, doar ca eu caut atunci cand merg la un salon , sa pot discuta cu cea care ma coafeaza, sa imi cunoasca gusturile si ceea ce imi place si ce  astept de la o coafura de exemplu. Si daca merg la un salon doar ca este renumit, de multe ori pateam sa fiu tratata destul de rece, cu o atitudine care lasa de dorit.

Asa am inceput sa analizez zona in care locuiesc si sa caut un salon in care sa ma simt "ca acasa", in care sa ma simt rasfatata. Asa am descoperit Salonul Ioana Beauty Center. Daca la inceput am mers doar pentru pensat si epilat , acum am ales si serviciile de coafor si manichiura , pentru ca personalul de acolo te  intampina cu o atitudine calda , fetele sunt mereu cu zambetul pe buze, ceea ce iti da o energie si o atitudine pozitiva, indiferent de problemele tale. Cand intri pe usa salonului, lasi afara grijile si pentru cateva minute sau zeci de minute ,te relaxezi. Cred ca acesta este si scopul pe care si-l ating sau nu unele saloane, atunci cand  clientele  revin cu placere in acelasi loc, luna de luna, an de an.
Imi place sa ma simt rasfatata fie ca merg la un simplu pensat, sau o coafura mai elaborata. Fetele te servesc cu o cafea si multa voie buna, si nu ai cum sa nu iesi mult mai relaxata si cu zambetul de buze de acolo.

Salonul Ioana Beauty Center  este locul ideal pentru mine si pentru ca nu m-a lasat la greu. Daca am avut nevoie de  programare la o ora mai matinala, am  fost servita de fiecare data cu aceiasi promptitudine si seriozitate.


Asa ca, dragele mele, daca sunteti din Iasi  incercati macar o data serviciile acestui salon si cu siguranta imi veti da dreptate in tot ceea ce am scris mai sus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!