joi, 2 iunie 2016

Cei mai urati pantofi in 2016!!

In fiecare an moda pantofilor de schimba, si cand iesi in oras observi o multime de femei purtand acelasi tip de pantofi, cu mici diferente.

Dar pantofii anului 2016, din punctul meu de vedere sunt de-a dreptul oribili!! Parca ar fi pantofi de spital cu talpa aceea alba.Daca ar avea alt gen de talpa nu ar fi asa urati dar acea talpa numai la papucii de spital imi duce gandul.

In plus par barbatesti si prea grosolani pentru gustul meu. In poze par draguti, dar in realitate nu!!
Poate sunt ei comozi, dr in locul lor prefer clasicii balerini sau pantofii cu toc.





Voi ati adoptat acest trend? Schimbati incaltamintea in ton cu moda, sau sunteti mai conservatoare??

4 comentarii:

  1. Nici mie nu-mi plac! Cel mai tare mi se pare ca sunt bloggeritele care le primesc de la sponsori, le poarta odata (si evident ii lauda) si apoi ii pun la blog sale :-))))

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare usor exagerat titlul :D Mi se par mult mai urati cei sclipiciosi cu platforma si toc inalt cum poarta asistentele de la TV :)))
    Sau balerini, Doamne, niciodata nu i-am intelees...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am scris doar parerea mea!! si pentru mine ei sunt cei mai urati, cum poate pt tine sunt balerinii!!

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!