luni, 9 mai 2016

Parfum Guess by Marciano

M-am incumetat si am comandat parfumul Guess By Marciano din magazinul online Aoro. Nu am mai cumparat parfumuri de la ei, si chiar am fost curioasa sa vad cum e.

Auzisem multe pareri despre parfumurile pe care le vand ei, dar nu am crezut acele pareri negative, si am plasat comanda.


In primul rand am apreciat rapiditatea livrarii comenzii. Parfumul a ajuns in conditii optime, fara a se deteriora.
Am inceput sa il folosesc in fiecare zi, sa aplic 3 pufuri si am fost uimita sa vad ca aroma sa persista chiar si 8 ore.


Mi-a placut forma sticlei si eleganta sa. Este un parfum dulce floral care se preteaza mai mult a fi utilizat seara sau in anotimpul de toamna-iarna, dar e perfect si pentru aceasta perioada pentru doamnele care prefera parfumurile dulci.



Parfum Guess By Marciano


Ma asteptam sa fie mai dulce decat majoritatea parfumurilor pe care le folosesc eu, dar  am vrut sa profit de oferta promotionala  - 100 ml la 72 ron!!


Guess By Marciano

Unde mai gasesti asa gramaj la doar 72 ron? Cand majoritatea parfumurilor de dama au 50 ml si costa in jur de 100 ron, asta daca ma gandesc la parfumuri gen Avon sau Oriflame.
Daca e sa ma iau dupa parfumurile de firma, majoritatea au 50 ml dar mai gasesti si de 100, dar preturile lor depasesc 150 ron cu usurinta!


Revenind la acest nou parfum care si-a facut loc in ritualul meu zilnic, pot sa va spun ca are urmatoarele note:


Curaçao, carambola, cardamom, grapefruit-note de varf
Bujor, iasomie, caprifoi-note de mijloc
Vanilie, mosc, lemn-note de baza

Aceste elemente ale parfumului dau aroma dulce a sa, mai ales cea de baza care persista cel mai mult.
Asa cum si acest video al producatorilor denota senzualitate prin orice por, asa si persoana care  "poarta" acest parfum se va simti senzuala si capabila de a seduce pe oricine! Si stim cat de mult ne place noua, femeilor, sa atragem si sa fim fermecatoare. Si cu siguranta nu exista femeie care sa nu se simta magulita la primirea unui compliment fie ca vine din partea unui barbat, sau a unei femei. Caci , stim ca sunt atatea femei care se simt in competitie permanenta cu restul femeilor cu care se intalnesc. De aceia un parfum deosebit, care sa te faca sa te remarci in multime este pe placul meu.



Senzualitatea pe care o emana acest parfum este ca o matase fina intr-o zi de vara, in bataia vantului, pe o plaja pustie, unde te afli doar tu si iubitul tau.
Te simti ancorata in realitate, dar deodata simti ca ti se desprind picioarele de sol, si incepi sa plutesti asemeni matasei rochitei tale de vara, in bataia usoara a brizei.
Exact asa ma simt atunci cand port acest parfum, si starea pe care mi-o emana este de neegalat.




Va invit sa va comandati acest parfum , care cu siguranta o sa va scoata din anonimat, si care in orice zi, fie ea buna sau mai putina buna, va reusi sa va dea acel suflu si acea energie pe care orice femeie trebuie sa o aibe!

Un comentariu:

  1. imi place sticluta dar nu pot spune ca ma incanta aromele florale ,nu prea imi plac si daca mai ramane si persista aroma florala nici atat,dar ca si pret se merita

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!