miercuri, 2 martie 2016

Care e totusi cauza mortii copiilor cu SHU?

V-ati obisnuit cu alt gen de articole pe blogul meu, dar am decis sa schimb registrul astazi si sa postez despre o problema atat de arzatoare in ultimele saptamani.
Cazul copiilor care au decedt din cauza Sindromului Hemolitic Uremic!


Daca unii doctori sunt de parere ca aceasta infectare nu are nici o legatura cu vaccinurile , ci mai degraba cu lapte nepasteurizat si carnea animalelor (sursa),, altii sustin ca vaccinarile ar putea fi de vina ( sursa).

Si avand si eu o fetita de 5 ani pe care ar trebui sa o vaccinez cu vaccinul contra Rubeolei-Oreionului-Rujeolei, am zis sa ma informez si eu despre acest caz.

Daca ar fi sa pun in balanta ce s-a aflat in presa, cum ca sursa infectarii cu E Coli ar fi branza de vaci de la firma Bradet ,daca laptele ar fi fost infestat cu acest virus, sa zicem ca ar fi plauzibil.Dar de ce doar anumiti copii s-au imbolnavit? Nici un adult nu a consumat branza, sa aibe si la el efecte negative? Sau bine , adultii au sistem imunitar mai bun, dar de ce doar copii apropiti de varsta de 2 ani s-au imbolnavit? De ce nu si cei de 4-5 ani? Ca sigur si ei au consumat acel tip de  branza de vaci.

In cazul gasiriii acestui virus in carnea de pasare crescuta in curte la Bacau, poate din conditii de igiena  si cand   " Carnea acestora este contaminata, fie prin sacrificarea animalelor in conditii improprii, cand materiile fecale ale acestora intra in contact cu aceasta, fie prin manipulare sau ambalare necorespunzatoare."
Deci ar fi si acest aspect plauzibil.Dar de ce in media nu apare nici macar o precizare referitoare la vaccinuri?
Chiar nimeni nu ia in calcul acest aspect, sau nu se vrea? Pentru ca industria farma este una prea profitabila? Pentru ca guvernul care mai daunazi dorea sa ne oblige sa ne vaccinam copiii, ar avea mult de pierdut ca si imagine?

 In acest articol se dezvaluie cum piata din Romania este piata de desfacere pentru comercializarea vaccinului Hexaxim din Kazahstan. Oare nu intentionat Institutul de la Cantacuzino a fost lasat in paragina, pentru a facilita comertul si implicit profitul atator companii din strainatate prin comercializarea de medicamente si vaccinuri in tara noastra?

Tin mine ca in urma cu 5-10 ani nici nu se punea problema daca sa ne vaccinam sau nu copiii.Era vorba de o relatie de incredere intre pacient si aceste vaccinuri.

Dar in ultimii ani, vehiculandu-se atatea cazuri de imbolnaviri severe mai ales in randul copiilor ca urmare a efectelor adverse ae acestor vaccinuri, neincederea a patruns in fiecre dintre noi.

In plus, acum nici nu ti se spune clar ce contine un vaccin, care sunt efectele adverse, de ce e mai bine sa il faci , sau de ce nu?
Daca intrebi doctorul ti se spune ca e sigur, si ca e bine de facut.Si atat.


In plus nu stiu de ce se tot schimba schema de vaccinare.Ba la 4 ani, ba la 5 sau la 7 si tot asa
Aceasta schema   de exemplu din 2013-2014  s-a tot schimbat de-a lungul ultimilor ani.

Sunt curioasa in urmatoarele luni care va fi demersul pentru a demara legea prin care suntem obligati sa ne vaccinam copii.In loc sa fi o campanie de informare corecta, ei vor doar sa ne  oblige sa facem aceste vaccinari dar cu ce riscuri?
Nu neg ca vaccinurile nu sunt eficiente.De exemplu de la nastere si pana la varsta de 5 ani i-am facut fetitei toate vaccinurile obligatorii pe schema de la stat si nu am avut probleme cu reactiile adverse. Si atunci , daca aceste vaccinuri sunt eficiente, de ce nu ni se ofera mai multe informatii cu privire al provenienta lor, alte efecte, eficienta?

Voi ce credeti cu privire la acest subiect?

2 comentarii:

  1. eu una nu cred ca se vrea o infomare corecta ,in schim dupa aceea daca refuszi sau apar reactii tot tu esti de vina ca nu te-ei informat ,ca nu ai avut grija sa te duci imendiat la doctor sa-ti rada in nas majoritatea ,sa fim bataia lor de joc pe pretul vietii copiilor nostril ,o mare rusine pentru alesii nostrii care ne scoate vinovatoi tot pe noi

    RăspundețiȘtergere
  2. am urmarit si eu situatia, mai ales ca am un nepotel micut si mi se pare ingrozitor ce se intampla....mi se pare inadmisibil ca nu sunt capabili sa descopere sursa, azi e una maine a alta informatiile sunt asa multe dar nici una nu pare plauzibila..

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!