marți, 16 februarie 2016

Ganditi de 100 ori si tundeti o data!!

Cine sa ne mai inteleaga si pe noi, femeile?Cand avem parul lung, il dorim scurt, cand e scurt, vrem sa creasca mai repede...Ii inteleg pe barbati cand spun ca nu reusesc sa ne faca pe plac si ca mereu suntem nemultumite!!
O fi in firea femeii acest aspect, caci altfel nu imi explic.
Asa am patit si eu, acum cativa ani vroiam sa am parul lung, dupa ce incercasem si o tunsoare mai scurta, dar cu care nu ma obisnuisem.Parul a crescut, timp de vreo 2 ani nu l-am mai tuns, decat la varfuri o data la 3-4 luni.

Dar cum se apropie ziua mea de nastere, am zis ca merge o schimbare de look! In plus, nu ma mai intelegeam de fel cu parul meu. Desi ii acord o mare atentie, incercand sa il pastrez sanatos, sa folosesc produse profesionale sau cat mai naturale, firul de par fiind moale si fin, nu se mai aseza in nici un fel. Prefeream sa il tin prins in coada si cam atat. Il coafam cu peria sau cu placa si il  mai purtam  desprins, dar acum iarna se electrica foarte usor si nu se mai aseza deloc ok,

Asa ca am dat fuguta la salon si m-am tuns bob lung. Sau cel putin asta am cerut!!



Totusi , recunosc ca ma impacam mai bine cu parul lung, si de aceia mare grija atunci cand mergeti la coafor si schimbati persoana care va tunde!
Eu asa am facut si nu am fost prea incantata de rezultat,deoarece mi l-a tuns mai mult decat vroiam eu. Initial doream bob lung, dar ea l-a scurtat prea tare , in plus l-a filat destul de mult!
Am mers apoi la alta coafeza sa il mai tunda sa fie la acelasi nivel , sa nu mai fie inscarit, si sa dea impresia de par mai bogat, si aici am descoperit o doamna foarte amabila care a avut rabdarea sa imi explice exact cum sta cu tunsul in scari si filatul.Si uite asa acum astept sa creasca din nou lung parul, dar mari regrete nu am caci vroiam sa scap de parul lung, pentru ca se electriza foarte tare,si fiind tuns in scari parea si mai rar.

Sa va arat cum era parul meu vara aceasta ....


 Si cum e acum!........

Acum imi e simplu la spalat si coafat ca se aseaza mai usor si rapid parul meu, dar parca tot cu par lung imi era mai ok, si parca i se incadra fata mai bine, si erau mai multe variante de coafare!

Dar cu rabdare si aplicand si metoda inversa despre care v-am vorbit aici, sper ca voi reusi pana la vara sa mai creasca cativa cm !!!!

4 comentarii:

  1. iti sta bine sa stii ,si eu sunt tunsa bob ,dar mai scurt,asa suntem noi ,vrem schimbare ,dar parca......era mai bine inainte,nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc!! oricum e bine ca va creste oricum, si data viitoare ma voi gandi la perioada aceasta si sigur nu ma voi mai tunde asa scurt!!

      te pup!

      Ștergere
  2. asa fac si eu..parca m-as tunde e prea lung..dar dac regret dupa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu l-am avut mai scurt si m-am hotarat sa nu il mai tund. Acum il am lung si incerc sa fac mereu ceva dragut cu el, mai ales la ocazii speciale. :D

    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!