sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Garnier Fructis Oleo Repair 3


La un magazin ce aduce produse din afara am gasit acest sampon Garnier Oleo Repair 3.Am vazut apoi ca aceasta gama se gaseste si la noi in magazine, dar pana acum nu mi-a atras atentia.

Cand l-am zarit am spus ca trebuie sa il cumpar! Zis si facut! L-am pus la treaba a 2a zi, si iata rezultatele:
  • Curata foarte bine parul
  • Face multa spuma- deci aveti grija cat produs folositi
  • Nu produce matreata la inceput, dar dupa a 3a utilizare a inceput sa imi provoace matreata!
  • Nu necesita aplicarea unui balsam dupa, dar eu pentru ca am parul destul de uscat la varfuri aplic si balsam
  • Pret micut- 14 ron  pe 400 ml
  • Cantitatea lui m-a bucurat  la inceput, dar avand in vedere ca nu este pe placul parului meu, voi cumpara de acum sampoane la gramaj de 200 ml si nu asa de mari.



Pe viitor nu il voi recumpara, si cred ca va trebui  sa renunt sa mai cumpar sampoane care nu sunt indicate pentru parul predispus la ingrasare si matreata!

Un comentariu:

  1. nu l/am folosit ,dar parul meu se ingrasa foarte repede ,si desi sunt predispusa la matreata daca schimb sampoanele,asa ca zic pas

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!